http://www.youtube.com/watch?v=2ROjkyip ... dEEolMMwL7
EVO-Engineering Golf V PP 400 JD ENGINEERING
-
EVO-Engineering
- Berichten: 42
- Lid geworden op: 24 okt 2011, 19:23
EVO-Engineering Golf V PP 400 JD ENGINEERING
Laatst gewijzigd door NICO! op 31 jan 2012, 21:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Made movie watchable in forum
Reden: Made movie watchable in forum
- Chris5gti
- Berichten: 1837
- Lid geworden op: 22 sep 2011, 19:19
- Type auto: Golf 5 GTI
- Locatie: zuid limburg
Re: EVO-Engineering Golf V PP 400 JD ENGINEERING
nice exhoust manifold !! verry impressing . Is that custom made for the tfsi engine ?
Re: EVO-Engineering Golf V PP 400 JD ENGINEERING
Very nice build-up!!
Golf 5 GTI DSG ED30 on Air
JD stage 2 340pk/460nm | Milltek | Carbonio | 3SDM | Airlift | Viair
JD stage 2 340pk/460nm | Milltek | Carbonio | 3SDM | Airlift | Viair
- Spuugemmer
- Berichten: 1055
- Lid geworden op: 17 apr 2011, 21:26
- Type auto: MK1 GTI
Re: EVO-Engineering Golf V PP 400 JD ENGINEERING
It's a Senna (Roy Coenen) exhaust header. The IHI turbo is that a TD05-20G? With a modded compressorside?
Golf MK1 GTI
- Renekesgti
- Berichten: 1185
- Lid geworden op: 08 jun 2011, 15:54
- Type auto: MK7 GTI CS
- Contacteer:
Re: EVO-Engineering Golf V PP 400 JD ENGINEERING
That's looking good, especially since it looks like a normal Golf. Did you have a spare tire or something on the car ambulance?
Nice work.
@ Chris, is dit nou dezelfde setup als jij hebt?
Greetz, Rene
Nice work.
@ Chris, is dit nou dezelfde setup als jij hebt?
Greetz, Rene
- Spuugemmer
- Berichten: 1055
- Lid geworden op: 17 apr 2011, 21:26
- Type auto: MK1 GTI
Re: EVO-Engineering Golf V PP 400 JD ENGINEERING
Het idee is wel redelijk hetzelfde. Echter heb ik de turbo naar beneden hangen. ik heb dus een ander uitlaatspruitstuk. Ik rij met een Twintake. Dit is mogelijk omdat mijn turbo naar beneden hangt. Hier is het koppel begrenst op 470nm voor de drijfstangen. bij mij is het 500nm voor de dsg koppeling aangezien ik wel andere stangen en zuigers heb. Op een van de foto's in het filmpje zie ik dat het compressorhuis van de turbo niet helemaal de nieuw uit doos look heeft. Vandaar mijn vraag of er een bewerkt compressor huis op zit. Ik hoop het niet want dan vind ik het resultaat erg tegenvallen.Renekesgti schreef:That's looking good, especially since it looks like a normal Golf. Did you have a spare tire or something on the car ambulance?
Nice work.
@ Chris, is dit nou dezelfde setup als jij hebt?
Greetz, Rene
Golf MK1 GTI
- Race Eend
- Berichten: 1327
- Lid geworden op: 17 apr 2011, 10:15
- Type auto: A3 SB 2.0 TFSI DSG
- Locatie: Lochem
- Contacteer:
Re: EVO-Engineering Golf V PP 400 JD ENGINEERING
Dit is een trackday auto, dus staat hij zeker niet op de max. Anders krijg je net als jij, problemen met je brandstofaanvoer, dat moet je niet hebben op een track auto.Spuugemmer schreef:
Getallen zijn altijd leuk, maar of hij 415 of 435pk heeft doet het hem niet echt meer.... zeker niet op het circuit, na een aantal rondjes is 415 en 435pk, allebei weer 400 oid....
Voordeel van die bewerkte turbo's, is dat ze minder druk nodig hebben om hetzelfde neer te zetten. Dus minder heet worden, volgens mij is dit op 1.45bar.
Edit; log na gekeken, 1.4 bar zelfs.
A3 8P SB 2.0 TSI 200pk Quattro DSG6 475pk & 560Nm - http://www.jdengineering.nl
- Spuugemmer
- Berichten: 1055
- Lid geworden op: 17 apr 2011, 21:26
- Type auto: MK1 GTI
Re: EVO-Engineering Golf V PP 400 JD ENGINEERING
Das wel heel netjes!!! Klopt over de aanvoer. Maar dat moet je ook niet hebben met een straatauto. Moet gewoon sowieso niet is veel beter. Als de financieen het weer toelaten ga ik netjes mijn beoogde parts bij elkaar sprokkelen en uiteraard de Martijn nipple mod doen en dan het plaatje netjes afmaken. Maar eerst even de tik uit de motor krijgen.Race Eend schreef:Dit is een trackday auto, dus staat hij zeker niet op de max. Anders krijg je net als jij, problemen met je brandstofaanvoer, dat moet je niet hebben op een track auto.Spuugemmer schreef:
Getallen zijn altijd leuk, maar of hij 415 of 435pk heeft doet het hem niet echt meer.... zeker niet op het circuit, na een aantal rondjes is 415 en 435pk, allebei weer 400 oid....
Voordeel van die bewerkte turbo's, is dat ze minder druk nodig hebben om hetzelfde neer te zetten. Dus minder heet worden, volgens mij is dit op 1.45bar.
Edit; log na gekeken, 1.4 bar zelfs.
Golf MK1 GTI
- Edition30
- Berichten: 2663
- Lid geworden op: 16 apr 2011, 21:55
- Type auto: Edition 30
- Locatie: Zuid-Holland
Re: EVO-Engineering Golf V PP 400 JD ENGINEERING
Euuuh, "de Martijn nipple mod" doen?
Dit maakt nieuwsgierig.
Dit maakt nieuwsgierig.
Gr. Renco
Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

