Meterhouder in luchtrooster

Bespreek hier alles met betrekking tot de mkV.
Plaats reactie
Spuugemmer
Type auto: MK1 GTI

Meterhouder in luchtrooster

Bericht door Spuugemmer »

Na wat gekluns met import uit amerika en engeland met een meterhouder was ik er helemaal klaar mee! Ik wil gewoon duidelijk zicht op mijn meters!
Nu zijn we de hobbyschuur ingedoken en hebben een meterhouder gemaakt speciaal voor linksgestuurde auto's! Uiteraard gelijk een aantal gemaakt zodat andere eventueel ook hiervan kunnen genieten!

Aanschouw het resultaat:

Afbeelding
Afbeelding

Chris vertel ons snel waar we dit moois kunnen halen???!!! Uiteraard hier: http://www.xtreme-tuning.nl/product.det ... ceID=60527
Golf MK1 GTI
MartijnGTI
Type auto: Golf 5 GTI

Re: Meterhouder in luchtrooster

Bericht door MartijnGTI »

Foto's worden een beetje uit zijn verband getrokken hier op het forum, maar ziet er leuk uit! (denk ik alleen leuk als je leuke tuning hebt).
NICO!
Forumeigenaar
Type auto: BMW iX3

Bericht door NICO! »

Het zijn eerder de foto's die te groot zijn, een maximale breedte van 800 tot 1000 pixels werkt het beste.
Groeten, Nico
Spuugemmer

Auto resize?? een optie? anders zal ik woensdag even wat kleinere plaatjes klussen.
Golf MK1 GTI
Floppie

Bericht door Floppie »

Dus dat is ook icm. bv een olietemp-meter uit te voeren?!
Ziet er wel netjes uit!
Grtz. Floppie

VW Golf V GTI - Edition 30 - 344 PK/448 Nm
NICO!
Forumeigenaar
Type auto: BMW iX3

Bericht door NICO! »

Chris@XT Motorsport schreef:Auto resize?? een optie? anders zal ik woensdag even wat kleinere plaatjes klussen.
Auto resize werkt alleen als de plaatjes daadwerkelijk geupload worden naar het forum, deze staan gewoon bij jullie op de server. Ik ben nog wel aan het zoeken of er zoiets bestaat voor externe plaatjes, maar nog niets kunnen vinden.
Groeten, Nico
Spuugemmer

Floppie schreef:Dus dat is ook icm. bv een olietemp-meter uit te voeren?!
Ziet er wel netjes uit!
JA geen probleem,

olietemp, boost, a/f ratio, egt, verzin het maar zolang als de meter maar een diameter van 52mm heeft. Ik ben wel een voorstander van gerenommeerde metermerken want heb al vaak genoeg goedkope meters gezien die toch wel heel fantasie vol zijn qua waardes.
Golf MK1 GTI
Werner
Type auto: Golf MK5 GTI

Bericht door Werner »

Hoe eenvoudig is het om bijvoorbeeld een olietemperatuur meter aan te sluiten? Mis die namelijk nog wel eens op de gti..
BMW 123d BY2010 @ 252pk/475Nm
Golf V GTI BY2007 @ 256pk/399Nm (2009-2012)
Edition30
Type auto: Edition 30

Bericht door Edition30 »

Chris@XT Motorsport schreef:
Floppie schreef:Dus dat is ook icm. bv een olietemp-meter uit te voeren?!
Ziet er wel netjes uit!
JA geen probleem,

olietemp, boost, a/f ratio, egt, verzin het maar zolang als de meter maar een diameter van 52mm heeft. Ik ben wel een voorstander van gerenommeerde metermerken want heb al vaak genoeg goedkope meters gezien die toch wel heel fantasie vol zijn qua waardes.

Je hebt zelfs turbodrukmeters die sissen!! Ze lekken dus kostbare turbodruk :shock:

Voel ik trouwens een groepsactie metersinbouwen opkomen!? Er is m.i. best wel vraag naar.

Btw, zijn er meters die in de buurt komen van de oem stijl. Vind het echt geen gezicht als je afwijkende meters in je auto hebt. Ook over de plek ben ik nog niet uit.
Gr. Renco

Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Spuugemmer

Olie temp is niet zo moeilijk Oliedruk wordt een grotere uitdaging. Groepsaankopen zijn altijd goed!
Golf MK1 GTI
GTI-mkVII
Type auto: Golf GTI DSG VII pp

Bericht door GTI-mkVII »

zo mijn eerste berichtje hier :-)

Ik heb wel interesse om olietemperatuur meter in te bouwen, of beter te laten doen. Met dit rooster (is die voor rooster links naast het stuur) en inderdaad een beetje origineel lijkende meter ben ik hier wel voor in!

Hebben jullie ook meters die qua kleuren en vormgeving beetje overeen komen met die in het dashboard ?
VW Golf GTI DSG MKVII :mrgreen:
Voorheen :
Passat B7 1.4 TSI DSG Variant
VW Golf GTI DSG MKV :mrgreen:
Saab Aero 9.5
Spuugemmer

GTI-mkv schreef:zo mijn eerste berichtje hier :-)

Ik heb wel interesse om olietemperatuur meter in te bouwen, of beter te laten doen. Met dit rooster (is die voor rooster links naast het stuur) en inderdaad een beetje origineel lijkende meter ben ik hier wel voor in!

Hebben jullie ook meters die qua kleuren en vormgeving beetje overeen komen met die in het dashboard ?
Ja die hebben we. Deze meter hebben we even snel uit de kast gepakt om als voorbeeld te gebruiken. Maar we hebben ook modellen die meer overeen komen met het interieur van een gti...

Mocht je een prijsje willen weten even even een mailtje naar chris@ of Info@ en uiteraard kan een PB ook alleen dan kan het wat langerduren qua reactie
Golf MK1 GTI
Plaats reactie

Terug naar “GOLF V GTI”