Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Na wat gekluns met import uit amerika en engeland met een meterhouder was ik er helemaal klaar mee! Ik wil gewoon duidelijk zicht op mijn meters!
Nu zijn we de hobbyschuur ingedoken en hebben een meterhouder gemaakt speciaal voor linksgestuurde auto's! Uiteraard gelijk een aantal gemaakt zodat andere eventueel ook hiervan kunnen genieten!
Chris@XT Motorsport schreef:Auto resize?? een optie? anders zal ik woensdag even wat kleinere plaatjes klussen.
Auto resize werkt alleen als de plaatjes daadwerkelijk geupload worden naar het forum, deze staan gewoon bij jullie op de server. Ik ben nog wel aan het zoeken of er zoiets bestaat voor externe plaatjes, maar nog niets kunnen vinden.
Floppie schreef:Dus dat is ook icm. bv een olietemp-meter uit te voeren?!
Ziet er wel netjes uit!
JA geen probleem,
olietemp, boost, a/f ratio, egt, verzin het maar zolang als de meter maar een diameter van 52mm heeft. Ik ben wel een voorstander van gerenommeerde metermerken want heb al vaak genoeg goedkope meters gezien die toch wel heel fantasie vol zijn qua waardes.
Floppie schreef:Dus dat is ook icm. bv een olietemp-meter uit te voeren?!
Ziet er wel netjes uit!
JA geen probleem,
olietemp, boost, a/f ratio, egt, verzin het maar zolang als de meter maar een diameter van 52mm heeft. Ik ben wel een voorstander van gerenommeerde metermerken want heb al vaak genoeg goedkope meters gezien die toch wel heel fantasie vol zijn qua waardes.
Je hebt zelfs turbodrukmeters die sissen!! Ze lekken dus kostbare turbodruk
Voel ik trouwens een groepsactie metersinbouwen opkomen!? Er is m.i. best wel vraag naar.
Btw, zijn er meters die in de buurt komen van de oem stijl. Vind het echt geen gezicht als je afwijkende meters in je auto hebt. Ook over de plek ben ik nog niet uit.
Ik heb wel interesse om olietemperatuur meter in te bouwen, of beter te laten doen. Met dit rooster (is die voor rooster links naast het stuur) en inderdaad een beetje origineel lijkende meter ben ik hier wel voor in!
Hebben jullie ook meters die qua kleuren en vormgeving beetje overeen komen met die in het dashboard ?
Ik heb wel interesse om olietemperatuur meter in te bouwen, of beter te laten doen. Met dit rooster (is die voor rooster links naast het stuur) en inderdaad een beetje origineel lijkende meter ben ik hier wel voor in!
Hebben jullie ook meters die qua kleuren en vormgeving beetje overeen komen met die in het dashboard ?
Ja die hebben we. Deze meter hebben we even snel uit de kast gepakt om als voorbeeld te gebruiken. Maar we hebben ook modellen die meer overeen komen met het interieur van een gti...
Mocht je een prijsje willen weten even even een mailtje naar chris@ of Info@ en uiteraard kan een PB ook alleen dan kan het wat langerduren qua reactie