Met dat verschil dat men daar een foute (veronderstellende) diagnose gaf. Alleen al het feit dat anderen geen problemen bij extreme kou ondervinden, geeft aan dat het niet zonder meer als diagnose gesteld mag worden. Dat behoort een VW dealer te weten.Wilcoos schreef:Als we eens goed de eerste post lezen, van !zaterdag! dan staat er helemaal niets raars in. En is er ook niets VdV te verwijten, zoals je zelf aangeeft heeft iemand daar gezegd wat het misschien kan zijn, MAAR er is geen monteur beschikbaar op zaterdag. Of je dus maandag terug wil komen. Dus die ene seconde om ernaar te kijken had niets uitgemaakt... Hij was immers geen monteur...
Toevallig weet ik dat ze bij VdV zoetermeer een express service hebben, waar je direct geholpen kan worden. (zijn beste service dinges ook nog volgens mij) Ook is dit een van de weinige dealers waar iemand met kennis van VCDS e.d. rond loopt. Vind het dus wel een beetje overdreven. En nee ik ben geen Zoon, heb mijn auto daar niet gekocht, en heb ook geen aandelen
Express-service wordt door de meeste (zelfs kleine) VW dealers gegeven. Om deze service te kunnen verlenen is de aanwezigheid van een monteur noodzakelijk. (meestal alleen in de ochtenduren, uitlopend tot 13.30 uur).
Om te stellen dat dit een van de weinige VW dealers is, die kennis van VCDS heeft, moet je alle VW dealers uit ervaring kennen. Aangezien er in den lande veel VW dealers zijn, lijkt mij dit onwaarschijnlijk.