ErikGTI schreef:Ik heb in ieder geval nu ( 5 minuten geleden) mijn chassisnummer doorgekregen....de auto is onderweg naar Nederland....
Tim jij neemt ook de demper ?...ik zit zelf nog in de " twijfel-fase"

Ik twijfel zelf ook nog een beetje, omdat ik absoluut geen dreun/resonantie wil door het verwijderen van de middendemper.
Aan die andere kant wil ik dus wel extra geluid en mooiere dsg plofjes.
De beste optie lijkt mij dus een piepklein middendempertje. Dus zeg maar een middendempertje die zo'n 80% minder dempt dan dat grote originele ding, maar wel net resonantie en dergelijk tegen houdt.
Aan de andere kant zou ik eerst wel gewoon een rechte pijp willen proberen (wie weet bevalt het wel, want ik hoor er echt wel veel goeds over op andere forums). Als die rechte pijp niet bevalt kan ik altijd nog de originele pijp voor een paar tientjes terug laten zetten of alsnog een kleinere demper ertussen plaatsen (zoals dus bij Marco ook is gebeurd).
Ik heb Lynx daarover gemaild, maar daar helaas nog geen antwoord op.
@Marco: Ik ga een dezer dagen mijn wintervelgen/banden eronder zetten. Dan ga ik met een potje zilveren hammerite aan de slag voor de hubs en kijk ik gelijk of ik met een rood potje hammerite de remklauwen waar nodig wat bij kan tippen.
Zodra de 17" Denvers eronderuit zijn kan ik ze eens goed schoon maken, op waarde beoordelen en kijken hoe ik ze kan verkopen om in de zomer wat nieuws eronder te zetten.