DIE KL&TE kRUISJES SNAP IK WEER NIET...ik krijg 3 mooie foto's op mijn laptop te zien..als ik inlog op dit forum.
Zou dat komen omdat de link uit mijn dropbox komt.

Deze werkt een stuk beter,ErikGTI schreef:KEURIG..![]()
DIE KL&TE kRUISJES SNAP IK WEER NIET...ik krijg 3 mooie foto's op mijn laptop te zien..als ik inlog op dit forum.
Zou dat komen omdat de link uit mijn dropbox komt.......mijn photobucket-list stuurt mij naar een onbenaderbare Beta-site...
Eerlijke ErikErikGTI schreef:Yepp, dat is precies de manier.
Overigens zaten de originelen gewoon gepuntlast als een beetje cheap siertippie![]()
Ze steken tot op de mm gelijk aan de oude (1week ahum) uit, dat kun je aan Raymond wil overlaten.
Prima vakman maar geen zakenman hij rekende voor mij per ongeluk de helft.....na het betalen duurde het even voordat ik het zelf door had (was een tikkie nerveus van al dat gezaag en gelas aan mijn nieuwe auto) en hem er toen maar even op gewezen...zou zonde zijn voor hem....een paar uur lassen voor dubbeltjes...
Met wat hulpSciroccofrank schreef:.................................................Raymond de verkeerde eindstukken voor mij had gekregen...hier kwamen we achter nadat Raymond ze had gemonteerd zodat we konden zien hoe het stond en het stond dus niet
Edition30 schreef:Met wat hulpSciroccofrank schreef:.................................................Raymond de verkeerde eindstukken voor mij had gekregen...hier kwamen we achter nadat Raymond ze had gemonteerd zodat we konden zien hoe het stond en het stond dus niet![]()
Graag gedaan, was een kleine moeiteSciroccofrank schreef:Waarvoor dankEdition30 schreef:Met wat hulpSciroccofrank schreef:.................................................Raymond de verkeerde eindstukken voor mij had gekregen...hier kwamen we achter nadat Raymond ze had gemonteerd zodat we konden zien hoe het stond en het stond dus niet![]()
Had eigenlijk al besloten om de middendemper te laten vervagen door Raymond door het enthousiaste bericht van Tim over zijn uitlaat. Maar nu breng jij mij wel weer aan het twijfelen Erik. Nu heb jij een VI en ik een V en is het daarbij natuurlijk ook persoonlijk, maar toch. Heb je ook bij constante snelheden last van het extra geluid?ErikGTI schreef:
De demper moet ik nog even aan wennen vind het af en toe wel een beetje lawaaierig...snel optrekken is inderdaad bijna een Maserati-feest...![]()
Ik wacht nog even de tuning af en dan beslis ik of het een blijvertje is...anders of een andere demper welke meer dempt of de originele terug...maar goed ik geef het eerst even de tijd.....
Het is inderdaad persoonlijk en er is verschil tussen een V en VI, zoals ik ook al had aangegeven, maar ik was toch benieuwd naar jou bevindingen.ErikGTI schreef:Ik kan je geen advies geven omdat het ZEER persoonlijk is en daarnaast er een verschil tussen een MV is en een MVI.
Ik ben misschien een zeikerd maar ik wil een bepaald geluid bereiken...en eens kijken of dat lukt...dat is natuurlijk een veel moeilijkere insteek....maar ik heb geduld
Ziet er weer helemaal top uit double 0 sevenErikGTI schreef:Hoi,
Om ook even “ tegengas” te geven:
Mijn collega reed gisteren en vanochtend in mijn auto om hem naasr de tuning te brengen.
Ik had express NIETS gezegd over lawaai en/of resonantie.
En zojuist kwam hij mij vertellen dat hij wel vond dat deze GTI heerlijk reed…
Ik lokte hem nog uit zijn tent over eventueel lawaai….maar geen woord.
Ook mijn vrouw zegt zoiets van….ja nu je het zo zegt……
Zou jij eventueel een keer een foto kunnen plaatsen van de nieuwe eindtips als de auto op de grond staat?ErikGTI schreef:
Het duurde even maar hier issie dan.....![]()
Tweemaal de 90 mm eindtips...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten