Wat heb jij vandaag aan je auto gedaan

Hoeft niet eens over auto's te gaan, alles kan besproken worden, maar hou het netjes.
Jos
Type auto: Golf V GTI ED240

Re: Wat heb jij vandaag aan je auto gedaan

Bericht door Jos »

Gisteren bij de voorportieren nieuwe raamschakelaars van een gti 6 ingebouwd :D En over een uurtje naar dusseldorf, dus weer 2 uurtjes lekker toeren 8-)
Groet,
Jos

[Updates: Stage 2 JD - carbonio airintake - milteck uitlaatsysteem - versnellingspook gti 6 - handrem hoes gti 6 - tropenroosters - lichtschakelaar gti 6 - audi oilie dop - alarm klasse 3 - raamschakelaars gti 6 - spiegelschakelaar gti 6 - gti 6 stuur.
Renekesgti
Type auto: MK7 GTI CS
Contacteer:

Bericht door Renekesgti »

Xenon en 100mm Milltek eindtips laten monteren. Zie voorsteltopic

http://www.golfgtiforum.nl/forum/viewto ... &start=125
ErikGTI

Bericht door ErikGTI »

Jos schreef:Gisteren bij de voorportieren nieuwe raamschakelaars van een gti 6 ingebouwd :D En over een uurtje naar dusseldorf, dus weer 2 uurtjes lekker toeren 8-)
Ik donderdag..." weihnachten" 8-)
Meik
Type auto: Golf MK6 GTI DSG

Bericht door Meik »

Zaterdag morgen vroeg maar even de winterslofjes eronder gedaan (slechte foto's)
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Groet,
Meik

Golf MK6 GTI DSG 2.0 TSI 297 PK
Golf MK3/4 Cabrio 1.9 TDI 110 PK
73GTI
Type auto: 73MKVR32

Bericht door 73GTI »

ff snel me winterbanden op de GTI geschroeft.
Ga morgen naar Essen, en was vergeten dat het in duitsland verplicht is :lol: :lol: :lol:

mvg lex
Mvg Lex

I'd rather push my VW than drive an Opel.
ED60Letzebuerg
Type auto: MK5 R32

Bericht door ED60Letzebuerg »

Lex ouwe vliegveldbaan courreur :lol:
Ex: MK5 GTI Edition 17/60
New: MK5 R32

Liever 6 klappers, dan 4 plofjes
73GTI
Type auto: 73MKVR32

Bericht door 73GTI »

ED60Letzebuerg schreef:Lex ouwe vliegveldbaan courreur :lol:
thats me! :lol:
wat een mooie dag was dat op MIVW

mvg lex
Mvg Lex

I'd rather push my VW than drive an Opel.
ED60Letzebuerg
Type auto: MK5 R32

Bericht door ED60Letzebuerg »

Wij rede er al 10min en lex ga een keer en word gelyk stop gezet.. ik was wel overdonderd haha, werd ik ff achterna gezete door een dikke gti
Ex: MK5 GTI Edition 17/60
New: MK5 R32

Liever 6 klappers, dan 4 plofjes
Jos

Bericht door Jos »

ErikGTI schreef:
Jos schreef:Gisteren bij de voorportieren nieuwe raamschakelaars van een gti 6 ingebouwd :D En over een uurtje naar dusseldorf, dus weer 2 uurtjes lekker toeren 8-)
Ik donderdag..." weihnachten" 8-)

Hoop dat je beter weer onderweg heb, ik had 2 uur sneeuwvlokken op mn voorruit, dus lekker doorrijden was er helaas niet bij :cry: Hopen dat het morgen droog is als ik weer terug rij naar NL :D
Groet,
Jos

[Updates: Stage 2 JD - carbonio airintake - milteck uitlaatsysteem - versnellingspook gti 6 - handrem hoes gti 6 - tropenroosters - lichtschakelaar gti 6 - audi oilie dop - alarm klasse 3 - raamschakelaars gti 6 - spiegelschakelaar gti 6 - gti 6 stuur.
ErikGTI

Bericht door ErikGTI »

Ik denk dat ik ook de l*l ben donderdag...maar goed..ik heb winterbanden en ik rij zowiezo nooit erg hard op de Autobahn ;)

Zo erg als December 2 jaar geleden hoop ik nooit meer mee te maken...toen kon ik er nog net op tijd af ergens bij Dusseldorf...er werd door iedereen overnacht op de snelweg...werkelijk alle af- en opritten werden afgesloten...mijn RNS 510 werkte echt fabelachtig met info etc etc..die redde ons uitje...... 8-)
Jos

Bericht door Jos »

Mooie radio :D , handig dat die zoveel aangeeft.
Ik heb een pioneer met afneembaar scherm waar het niet opzit :roll:
Vind die RNS ook wel heel erg mooi en zou hem gerust inbouwen als ze niet zo jat gevoellig zouden zijn... :(

Ik moet zeggen ik ben vanmiddag terug gereden naar NL ,en in Duitsland regende het (nog niet) dus heb nog even tegen een mercedes cl 320 gesport en zoek gereden :D Ben niet harder gegaan dan 250 op de teller want die weg was niet echt zo super richting Venlo. Maar laten we het maar houden op een sportieve buitenkant van die mercedes want hij is volgens mij veel te zwaar om snel mee tegaan(wegtrekken)...
Groet,
Jos

ErikGTI

Bericht door ErikGTI »

Ik heb verleden jaar een dikke Mercedes SUV met veel chroom en grote uitlaten er flink uitgetrokken in Dusseldorf...

Een dag later kreeg ik klop van een duitse Z3 op de Konigsallee....had even niet gezien dat hij M3 aan boord had..ahum..

Mijn vrouw was...not amused...racen op de Konigsallee.....

Oh, vandaag de auto klaar gemaakt.....morgen deel twee van het "schoonmaak-process" de auto gaat met mij (mijn vrouw, Ben en zijn vrouw) een paar daagjes Dusseldorf aan doen 8-)
KlouxOne

Bericht door KlouxOne »

ErikGTI schreef:Ik heb verleden jaar een dikke Mercedes SUV met veel chroom en grote uitlaten er flink uitgetrokken in Dusseldorf...

Een dag later kreeg ik klop van een duitse Z3 op de Konigsallee....had even niet gezien dat hij M3 aan boord had..ahum..

Mijn vrouw was...not amused...racen op de Konigsallee.....

Oh, vandaag de auto klaar gemaakt.....morgen deel twee van het "schoonmaak-process" de auto gaat met mij (mijn vrouw, Ben en zijn vrouw) een paar daagjes Dusseldorf aan doen 8-)
De Konigsallee is geweldig :) staat altijd super veel moois in de straat. Vorige jaar stond er 2x een R8 naast elkaar. je ziet daar de Dikste auto's

Ik zou je betaal kaarten maar op zak houden Eric. Vrouwen worden daar extreem hebberig! :mrgreen:

Geweldige stad ik ga zelf over 2 weken ook een paar dagen. Have Fun
Renekesgti
Contacteer:

@Klouxone, Dusseldorf is een geweldige stad inderdaad. Zeker het gedeelte Konigsallee, Heinrich Heine allee en de Bolkerstrasse (de laatste voor het stappen, kroegjes en brouwerijtjes) in de Altstad.
Veel dikke Bentley's en met name Porsches gezien. Ga zelf ieder jaar met vrienden erheen. Terugweg valt me de laatste 2 jaar een beetje tegen. Is een stuk drukker geworden op de autobahn. Dus flinke stukken boven de 200 zit er niet in.
KlouxOne

Bericht door KlouxOne »

Renekesgti schreef:@Klouxone, Dusseldorf is een geweldige stad inderdaad. Zeker het gedeelte Konigsallee, Heinrich Heine allee en de Bolkerstrasse (de laatste voor het stappen, kroegjes en brouwerijtjes) in de Altstad.
Veel dikke Bentley's en met name Porsches gezien. Ga zelf ieder jaar met vrienden erheen. Terugweg valt me de laatste 2 jaar een beetje tegen. Is een stuk drukker geworden op de autobahn. Dus flinke stukken boven de 200 zit er niet in.
ik heb zelf een aantal jaar maandelijks in Dusseldorf gewerkt. De bolkerstrasse in de Altstad is geweldig! haha. Wij eindigden dan altijd in de Ballermann 6! wat een tent is dat zeg. En dan niet het restaurant Benders Marie te vergeten! Schnitzels die zo groot zijn als je bord :mrgreen: :lol:
Renekesgti
Contacteer:

KlouxOne schreef:
Renekesgti schreef:@Klouxone, Dusseldorf is een geweldige stad inderdaad. Zeker het gedeelte Konigsallee, Heinrich Heine allee en de Bolkerstrasse (de laatste voor het stappen, kroegjes en brouwerijtjes) in de Altstad.
ik heb zelf een aantal jaar maandelijks in Dusseldorf gewerkt. De bolkerstrasse in de Altstad is geweldig! haha. Wij eindigden dan altijd in de Ballermann 6! wat een tent is dat zeg. En dan niet het restaurant Benders Marie te vergeten! Schnitzels die zo groot zijn als je bord :mrgreen: :lol:
Ken je restaurant El Flamengo in zo'n zijstraatje van de Bolkerstrasse? Daar kun je de meest geweldige Chateau Briand eten! Krijg honger van dat gepraat over eten.
Zo niet voor iedereen een aanrader. Zeggen dat je uit NL komt en je zin hebt in Viel Fleish! haha. Ff foto van de geniale buitenkant.

Afbeelding
bzb

Bericht door bzb »

Nou dan ga ik daar ook maar heen nachste male :)
Roderik
Type auto: MK5 GTI ed30

Bericht door Roderik »

De GTI maar weer eens ontdaan van al de pekel en de zomerwielen van binnen en buiten helemaal netjes gemaakt.
Alle teerpuntjes er weer af. Morgen avond in de wax zetten en dan mogen ze in winterslaap. ;)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
ClydeKick
Type auto: Golf 1 GTI

Bericht door ClydeKick »

Haha, dit doen de meeste nu denk ik, die winterbanden opzetten!
Heb ik zaterdag ook gedaan, maar dan ook nog eens gepoetst, want die was precies redelijk vuil van het miezerige weertje de laatste dagen.
-License to Drive a GTI-
Roderik

Bericht door Roderik »

Net dus maar even de zomerwielen (rockinghams) in de rimwax gezet en uitgepoetst.
Ik verbaas me echt enorm hoe mooi de wielen nog zijn. Na 5 jaar nog geen steenslag of krasje.
Ze staan inmiddels opgeslagen te wachten op de lente :mrgreen:

Afbeelding
Afbeelding
Eric H
Type auto: Golf MK5 Gti

Bericht door Eric H »

Ziet er zeker mooi uit.....

Gelijk een vraagje....
Hoe krijg jij de binnenkant van je velgen nog zo mooi schoon ( Iron-X ?? )
Bij mij blijven er altijd rond de lettertjes nog zwarte spoortjes achter.
Engeltjes bestaan; kijk maar naar mijn dochtertje ! Heksen bestaan ook; kijk maar naar m'n vrouw !!
Roderik

Bericht door Roderik »

Eric H schreef:Ziet er zeker mooi uit.....

Gelijk een vraagje....
Hoe krijg jij de binnenkant van je velgen nog zo mooi schoon ( Iron-X ?? )
Bij mij blijven er altijd rond de lettertjes nog zwarte spoortjes achter.
Ik heb de wielen eerst van binnen gedaan met een APC 1:1. In laten werken en daarna met kwast goed schoon geborsteld.
Daarna emmer heet water, shampoo en wibra MF spons de velg van binnen en buiten goed gereinigd.
Vervolgens Iron-X van binnen en buiten ingesprayed en in laten werken. Afgespoeld met ruim water en nogmaals de wielen gewassen.
De laatste zwarte puntjes teer met teerverwijderaar behandeld en toen waren ze brandschoon.

Als laatste stap Rimwax aangebracht, half uurtje laten curen en afgenomen met een MF doek.
Resultaat: Zie boven :mrgreen:
ErikGTI

Bericht door ErikGTI »

Mijn mat zwarte VW logo met rode binnenkant is binnen gekomen en gaat erop morgen bij Raymond.

BenGTI heeft een pianolak zwarte met rode binnenkant die gaat er ook op... 8-)
gout
Type auto: Golf VI Gti Bmw E61

Bericht door gout »

Auto verkocht :mrgreen:
Gti-Mar
Type auto: Golf MK VI ABT
Contacteer:

Bericht door Gti-Mar »

gout schreef:Auto verkocht :mrgreen:
Oepsssss :lol:
Mvg Marco

Golf GTI MK VI:schuif-kanteldak/keyless entry/rns 510 met dynaudio/sportdemper/19 inch Talladega's/ABT gechipt 281pk-391 nm/Katmod./sportfilter
Plaats reactie

Terug naar “Wat je maar wil”