Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Jos schreef:Gisteren bij de voorportieren nieuwe raamschakelaars van een gti 6 ingebouwd En over een uurtje naar dusseldorf, dus weer 2 uurtjes lekker toeren
Jos schreef:Gisteren bij de voorportieren nieuwe raamschakelaars van een gti 6 ingebouwd En over een uurtje naar dusseldorf, dus weer 2 uurtjes lekker toeren
Ik donderdag..." weihnachten"
Hoop dat je beter weer onderweg heb, ik had 2 uur sneeuwvlokken op mn voorruit, dus lekker doorrijden was er helaas niet bij Hopen dat het morgen droog is als ik weer terug rij naar NL
Ik denk dat ik ook de l*l ben donderdag...maar goed..ik heb winterbanden en ik rij zowiezo nooit erg hard op de Autobahn
Zo erg als December 2 jaar geleden hoop ik nooit meer mee te maken...toen kon ik er nog net op tijd af ergens bij Dusseldorf...er werd door iedereen overnacht op de snelweg...werkelijk alle af- en opritten werden afgesloten...mijn RNS 510 werkte echt fabelachtig met info etc etc..die redde ons uitje......
Mooie radio , handig dat die zoveel aangeeft.
Ik heb een pioneer met afneembaar scherm waar het niet opzit
Vind die RNS ook wel heel erg mooi en zou hem gerust inbouwen als ze niet zo jat gevoellig zouden zijn...
Ik moet zeggen ik ben vanmiddag terug gereden naar NL ,en in Duitsland regende het (nog niet) dus heb nog even tegen een mercedes cl 320 gesport en zoek gereden Ben niet harder gegaan dan 250 op de teller want die weg was niet echt zo super richting Venlo. Maar laten we het maar houden op een sportieve buitenkant van die mercedes want hij is volgens mij veel te zwaar om snel mee tegaan(wegtrekken)...
Ik heb verleden jaar een dikke Mercedes SUV met veel chroom en grote uitlaten er flink uitgetrokken in Dusseldorf...
Een dag later kreeg ik klop van een duitse Z3 op de Konigsallee....had even niet gezien dat hij M3 aan boord had..ahum..
Mijn vrouw was...not amused...racen op de Konigsallee.....
Oh, vandaag de auto klaar gemaakt.....morgen deel twee van het "schoonmaak-process" de auto gaat met mij (mijn vrouw, Ben en zijn vrouw) een paar daagjes Dusseldorf aan doen
ErikGTI schreef:Ik heb verleden jaar een dikke Mercedes SUV met veel chroom en grote uitlaten er flink uitgetrokken in Dusseldorf...
Een dag later kreeg ik klop van een duitse Z3 op de Konigsallee....had even niet gezien dat hij M3 aan boord had..ahum..
Mijn vrouw was...not amused...racen op de Konigsallee.....
Oh, vandaag de auto klaar gemaakt.....morgen deel twee van het "schoonmaak-process" de auto gaat met mij (mijn vrouw, Ben en zijn vrouw) een paar daagjes Dusseldorf aan doen
De Konigsallee is geweldig staat altijd super veel moois in de straat. Vorige jaar stond er 2x een R8 naast elkaar. je ziet daar de Dikste auto's
Ik zou je betaal kaarten maar op zak houden Eric. Vrouwen worden daar extreem hebberig!
Geweldige stad ik ga zelf over 2 weken ook een paar dagen. Have Fun
@Klouxone, Dusseldorf is een geweldige stad inderdaad. Zeker het gedeelte Konigsallee, Heinrich Heine allee en de Bolkerstrasse (de laatste voor het stappen, kroegjes en brouwerijtjes) in de Altstad.
Veel dikke Bentley's en met name Porsches gezien. Ga zelf ieder jaar met vrienden erheen. Terugweg valt me de laatste 2 jaar een beetje tegen. Is een stuk drukker geworden op de autobahn. Dus flinke stukken boven de 200 zit er niet in.
Renekesgti schreef:@Klouxone, Dusseldorf is een geweldige stad inderdaad. Zeker het gedeelte Konigsallee, Heinrich Heine allee en de Bolkerstrasse (de laatste voor het stappen, kroegjes en brouwerijtjes) in de Altstad.
Veel dikke Bentley's en met name Porsches gezien. Ga zelf ieder jaar met vrienden erheen. Terugweg valt me de laatste 2 jaar een beetje tegen. Is een stuk drukker geworden op de autobahn. Dus flinke stukken boven de 200 zit er niet in.
ik heb zelf een aantal jaar maandelijks in Dusseldorf gewerkt. De bolkerstrasse in de Altstad is geweldig! haha. Wij eindigden dan altijd in de Ballermann 6! wat een tent is dat zeg. En dan niet het restaurant Benders Marie te vergeten! Schnitzels die zo groot zijn als je bord
Renekesgti schreef:@Klouxone, Dusseldorf is een geweldige stad inderdaad. Zeker het gedeelte Konigsallee, Heinrich Heine allee en de Bolkerstrasse (de laatste voor het stappen, kroegjes en brouwerijtjes) in de Altstad.
ik heb zelf een aantal jaar maandelijks in Dusseldorf gewerkt. De bolkerstrasse in de Altstad is geweldig! haha. Wij eindigden dan altijd in de Ballermann 6! wat een tent is dat zeg. En dan niet het restaurant Benders Marie te vergeten! Schnitzels die zo groot zijn als je bord
Ken je restaurant El Flamengo in zo'n zijstraatje van de Bolkerstrasse? Daar kun je de meest geweldige Chateau Briand eten! Krijg honger van dat gepraat over eten.
Zo niet voor iedereen een aanrader. Zeggen dat je uit NL komt en je zin hebt in Viel Fleish! haha. Ff foto van de geniale buitenkant.
De GTI maar weer eens ontdaan van al de pekel en de zomerwielen van binnen en buiten helemaal netjes gemaakt.
Alle teerpuntjes er weer af. Morgen avond in de wax zetten en dan mogen ze in winterslaap.
Haha, dit doen de meeste nu denk ik, die winterbanden opzetten!
Heb ik zaterdag ook gedaan, maar dan ook nog eens gepoetst, want die was precies redelijk vuil van het miezerige weertje de laatste dagen.
Net dus maar even de zomerwielen (rockinghams) in de rimwax gezet en uitgepoetst.
Ik verbaas me echt enorm hoe mooi de wielen nog zijn. Na 5 jaar nog geen steenslag of krasje.
Ze staan inmiddels opgeslagen te wachten op de lente
Gelijk een vraagje....
Hoe krijg jij de binnenkant van je velgen nog zo mooi schoon ( Iron-X ?? )
Bij mij blijven er altijd rond de lettertjes nog zwarte spoortjes achter.
Engeltjes bestaan; kijk maar naar mijn dochtertje ! Heksen bestaan ook; kijk maar naar m'n vrouw !!
Gelijk een vraagje....
Hoe krijg jij de binnenkant van je velgen nog zo mooi schoon ( Iron-X ?? )
Bij mij blijven er altijd rond de lettertjes nog zwarte spoortjes achter.
Ik heb de wielen eerst van binnen gedaan met een APC 1:1. In laten werken en daarna met kwast goed schoon geborsteld.
Daarna emmer heet water, shampoo en wibra MF spons de velg van binnen en buiten goed gereinigd.
Vervolgens Iron-X van binnen en buiten ingesprayed en in laten werken. Afgespoeld met ruim water en nogmaals de wielen gewassen.
De laatste zwarte puntjes teer met teerverwijderaar behandeld en toen waren ze brandschoon.
Als laatste stap Rimwax aangebracht, half uurtje laten curen en afgenomen met een MF doek.
Resultaat: Zie boven