Dat zijn standaard antwoorden wat je van de politie krijgt. Wat zegt de verzekering?Mehmetgul schreef:Hoe het ervoor staat, nog helemaal niks gehoord van de politie als ik bel krijg ik ook geen antwoorden op mijn vragen.
En er wordt steeds gezegd we bellen je terug.
Gestolen auto gekocht
Re: Gestolen auto gekocht
- Frits@Vrolijk
- Type auto: golf 6 Gti
Ik weet nog helemaal niks alleen dat ze met een onderzoek bezig zijn en wat betreft de verzekering die kunnen niks doen, ik heb wel me rechtsbijstand verzekering ingeschakeld en die proberen via marktplaats de oplichter te achterhalen.
Maar ik denk dat het niet mogelijk is, omdat ze allemaal valse gegevens opgeven op marktplaats.
Maar ik denk dat het niet mogelijk is, omdat ze allemaal valse gegevens opgeven op marktplaats.
- Frits@Vrolijk
Tja blijft gewoon een drama sterkte kerel laat nog ff weten hoe het afloopt allemaal .
Hoop dat je ondanks alles straks toch een mooie auto kan kopen
Hoop dat je ondanks alles straks toch een mooie auto kan kopen
Mvg Frits
Hallo,
Ik ben vandaag te weten gekomen dat de auto in de omgeving van Leiden is gestolen, en dat de auto nog bij de politie in Rotterdam staat.
En dat de zaak nu loopt bij de politie in Leiden, zij doen nu verdere onderzoek.
En dat hij nog niet aan de eigenaar is terug gegeven.
Ik ben vandaag te weten gekomen dat de auto in de omgeving van Leiden is gestolen, en dat de auto nog bij de politie in Rotterdam staat.
En dat de zaak nu loopt bij de politie in Leiden, zij doen nu verdere onderzoek.
Dus er is een kans dat jij de GTI mag houden, mits de eerste eigenaren van de GTI afstand gaan doen?Mehmetgul schreef:Hallo,
- Frits@Vrolijk
Ja dat weet ik niet maar er is nog iets de echte eigenaar heeft aangifte bij de politie gedaan op 07-06-2013 van diefstal en de advertentie van de auto is op marktplaats ook die dag geplaatst.
En de auto was al een keer eerder gestolen, maar was weer gevonden en terug gegeven aan de eigenaar waarna hij weer is gestolen en toen heb ik hem gekocht.
- Frits@Vrolijk
Misschien gevalletje verzekering bestelen .
Succes met alles wat er nog komt
Succes met alles wat er nog komt
Mvg Frits
-
- Type auto: R20
Begin dit een beetje een slap lulverhaal te vinden. Zal wel aan mij liggen. geloof er helemaal niks van.
Dat mag jij willen, maar hoe zou jij het vinden als het jou overkomt. Ik heb wel wat beters te doen om zulke dingen te verzinnen.
Als je me niet geloof geef me je email adres dan sturen ik jou wat op, zodat je me wel geloof.
Als je me niet geloof geef me je email adres dan sturen ik jou wat op, zodat je me wel geloof.
- MkVI Nmgn
- Type auto: Golf7R
Waarom bewijs opsturen ?
Lijkt me stug dat je dit uit je duimzuigt
Lijkt me stug dat je dit uit je duimzuigt
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------
- Frits@Vrolijk
Waarom zou iemand hier over liegen en een auto met kenteken hier neer zetten .
Eerst zeker weten dat iemand liegt voor je gaat beschuldigen
En dat de politie geen haast heeft weet iedereen
Eerst zeker weten dat iemand liegt voor je gaat beschuldigen
En dat de politie geen haast heeft weet iedereen
Mvg Frits
-
Ik hoef geen bewijs. Maar auto's op straat kopen die blijkbaar al eerder gestolen zijn geweest, de vele GTI-diefstallen in de randstad, ik vind het allemaal maar een beetje wazig. Maar als je echt gedupeerd bent is het ronduit kut voor je.Mehmetgul schreef:Dat mag jij willen, maar hoe zou jij het vinden als het jou overkomt. Ik heb wel wat beters te doen om zulke dingen te verzinnen.
- Frits@Vrolijk
Volgens mij doen we allemaal wel eens domme dingen in ons leven .Tis niet anders alleen is dit een dure leer meester .En koper wist voor hij hem kocht denk ik ook het verleden van de auto niet
Mvg Frits
En toch hoef je geen bewijs, dan ligt het ongeloof idd aan jou en vind ik het merkwaardig dat je desondanks een medeforumer impliciet uitmaakt voor leugenaar.rubberenrobbie schreef:Zal wel aan mij liggen. geloof er helemaal niks van.

-
Ja, ik ben een ongelovige hond. Het woord leugenaar komt bij jou vandaan. Maar bedankt voor je bemoeienis.Hagar schreef:En toch hoef je geen bewijs, dan ligt het ongeloof idd aan jou en vind ik het merkwaardig dat je desondanks een medeforumer impliciet uitmaakt voor leugenaar.rubberenrobbie schreef:Zal wel aan mij liggen. geloof er helemaal niks van.
Daarom zegt hij ook "impliciet"rubberenrobbie schreef: ...Het woord leugenaar komt bij jou vandaan..

Hetgeen betekent dat hij het zo niet heeft gezegd; het woord niet heeft gebruikt. Maar dit wel bedoelde.mhoutman schreef:Daarom zegt hij ook "impliciet"

Blijft geen slimme actie om op die wijze een auto te kopen.

Gr. Wehoo.

-
Iemand die sterke verhalen vertelt, of verhalen die rammelen, noem je niet gelijk een leugenaar maar daar kun je soms gewoon om lachen. En in zijn geval om huilen, als het wel allemaal waar is.
Maar ik leef gelukkig in een vrij land en ik mag zeggen dat ik het een raar verhaal vind.
Ik ben wel heel blij dat er nog een dominee meeleest en mij de les leert. Oei, wat ben ik geschrokken.
Maar ik leef gelukkig in een vrij land en ik mag zeggen dat ik het een raar verhaal vind.
Ik ben wel heel blij dat er nog een dominee meeleest en mij de les leert. Oei, wat ben ik geschrokken.
Jongens rustig aan, ik wil alleen dat iemand niet de zelfde fout maakt als mij om zomaar ergens een auto te koppen.
En had gehoopt dat iemand me zou kunnen helpen de auto te herkennen.
En dat het voor iedereen een les is die dit leest.
rubberenrobbie schreef:Iemand die sterke verhalen vertelt, of verhalen die rammelen, noem je niet gelijk een leugenaar maar daar kun je soms gewoon om lachen. En in zijn geval om huilen, als het wel allemaal waar is.
Jij hebt toch niet in je broek gepoept?

-
Nou Gengar, wel een heel klein beetje..Gengar schreef:rubberenrobbie schreef:Iemand die sterke verhalen vertelt, of verhalen die rammelen, noem je niet gelijk een leugenaar maar daar kun je soms gewoon om lachen. En in zijn geval om huilen, als het wel allemaal waar is.
Jij hebt toch niet in je broek gepoept?

Achteraf kijk je een koe in zijn.....zeggen we dan.Mehmetgul schreef:Jongens rustig aan, ik wil alleen dat iemand niet de zelfde fout maakt als mij om zomaar ergens een auto te koppen.
Hele vervelende situatie, ik hoop dat het een positief einde krijgt.

Sterkte